Stolt!

Jag är så stolt över mina värdbarn idag, dom har varit jätte duktiga! Lite gnäll men inga större scener utan mer normala tillställningar. Flickorna var så lugna och fina idag så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, behövde knappt säga ett ord som var högre än vanlig samtalston, duktiga! Och pojken var minst lika duktig. Är på god väg, hoppas att det inte var en egångsföretelse detta utan att det kommer att gå i samma riktning! Sluta med testandet!

Var äntligen ut med en annan au pair ikväll. Carolin, väldigt söt och trevlig tjej, henne kommer man umgås mycket med! Tog mig an GPS:en i bilen.. hatar dom där jäkla apparaterna, men tillslut hamnade jag rätt. Vad är iden med att säga, "keep left, then turn right", idiotiska maskin. Tog väl säkert dubbelt så lång tid som de borde ha tagit för att jag tog fel exit eller missade totalt. Vi promenerade runt lite och pratade på, mycket trevligt!

Nu måste jag verkligen ta mig i säng, är alldeles för sent för sådant här suddande. Imorn ska ju vissa på Red Sox (baseball för er som inte har koll). Bara så ni vet så rymmer arenan hela Luleås befolkning (!). Gissa vem som ska ta med sig kameran? Eh jo jag! Men nu natta och ladda inför morgondagen!

"What if..?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0