Vilken underbar dag!

Vi har haft fin fint väder idag så efter en helt smärtfri morgon (nästan) så tog jag mig friheten att först knorra ihop mig här uppe med Top Model och samtidigt göra bort ungarnas tvätt. När jag såsat igenom tre avsnitt tog jag bikinin på och handduken i handen för att bege mig ut och steka! Fick kommentaren av pojken att jag hade brännt mig i ansiktet.. ganska troligt hörre du! Åt en super god lunch med nå kycklingrullar och en fet sallad, mums! Stekte lite mer och gick sen upp för att skypa med syster, trevligt! Sen var det dags att ta sig an jobbet och det gick helt okej. Fortfarande lite kämpa med att få ungarna att göra som jag säger, men det går frammåt, sakta men säkert! Det var min arbetsdag och den var över kvickare än kivickast!

Har suttit här uppe sen och suddat ett bra tag. Blev sugen på nå gott så gick ner och tog mig en macka med cream cheese och jam (jag tar cream cheese istället för jordnötssmör!) Satt nere en stund och hade ett väldigt trevligt kvällssamtal med min värdmamma. Fick så mycket beröm och glada nyheter att jag visste inte var jag skulle ta vägen. Jag är så stolt över mig själv och glad att dom uppskattar att jag är här och vad jag gör. Hade inte kunnat hamna på något bättre ställe, världens finaste människor! Pratade lite om när min familj kommer hit och sa att vi troligen kommer åka till Cape Cop vi med över en dag eller nå. Min gulliga värdmamma säger då bara rent ut "ja, men det kan vi nog fixa, vet inte hur stort huset är som vi bor i, men det ska nog gå att fixa." Hade inte ens sagt nå om det, eller menat det så, sa det till henne men hon bara repeterade vad hon hade sagt. Hur generösa människor kan man ha tur att hamna hos egentligen? Helt fantastiskt!

Sen kommer den här helgen att rocka så hårt som de bara går! Imorn ska jag umgås med Carolin efter jobbet, ska försöka ta oss till en strand. Duger stranden ska vi även ta oss dit på lördag för att steka lite, nice! Sen blir det kalas, kalas på lördag kväll. Har ju som jag sagt tidigare hittat en klubb som är för mixad ålder, nice det med! Sen kommer ju toppen på isberget, vi ska på IKEA på söndag!!! Gissa vem som är lycklig?! Jag ska köpa så mycket svenskt godis så jag kommer ha ballerina kex sprutandes ur öronen, NICE! Men nu ska jag försöka lugna ner mig lite och ta mig i säng, med slutna ögon.

"It's fiiineee, it doesn't matter!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0