Vilse i pannkakan

Morgonen var som vanligt lite hektisk men som alltid löste det sig. Fick frukost i ungarna och fick ungarna i bilen och till skolan. For hem och lullade lite vid datorn tills jag tog mig i kragen och drog på mig träningskläder, det ni! For ut på en liten löprunda och tänkte att jag bara skulle springa några kvarter och sen tillbaka, som i en fyrkant, måste ju hitta hem då, eller hur? Men icket, jag lyckades springa vilse, woho! Kan inte ens riktigt komma ihåg nu vilket håll jag borde ha sprungit om jag vetat, helt vilse i pannkakan! Men jag tog mig hem och jag var svettig och kände mig duktig, det som räknas.

Nu ska ni veta att jag är fruktansvärt trött för jag fick inte min lilla nap idag. Har nu tagit för vana att sova lite innan jag hämtar ungarna, så jag är helt full med energi när dom kommer hem. La mig ner och hade precis hunnit somna när telefonen ringer, visar sig vara skolsköterskan som ringer och säger att pojken blivit sjuk och bör hämtas. Snacka att jag inte ville ha ansvar där, men var bara att masa sig upp. Så som jag sa, jag är SÅ trött nu, är så trött så jag mår illa, fick nästan inte i mig nån middag, usch.

När jag hade slutat tog jag mig friheten att ta en prommenad in till centrum. Svängde höger när jag kom in och så gick jag bara, gick verkligen för långt märkte jag när jag hade gått FÖR långt. Hade mina flip-flops så mina fossingar är aningen ömma nu, men var ändå skönt att bara gå, var en riktigt fin sommarkväll ikväll. Känns ju ganska nice att man kan säga sommarkväll när det är den 3 maj, hi! Gick in på en CVS och köpte lite förnödigheter, som en bok bland annat, börjar bli lite dåligt med dom nu så måste fylla på lagret, och varför inte en engelsk bok, bör ju kunna språket nu tycker man? Har faktiskt börjat märka att jag har fått en aning dialekt, det känns ju ganska coolt! Låter inte så svengelskt längre. Men nu vill jag dö, gonatt!

"It's stressing me out!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0