10 December

Nej, idag är det inte 10 december. Men den 10 december är dagen innan jag åker till Californien, det är dagen då det är julbord på IKEA, och det är även den dagen jag måste ha bestämt hemresedatum, gör jag det efter, blir det jobbigt. Förstår ni att det är typ tre och en halv vecka kvar till 10 december? Hur ska jag ha hunnit planera in min Miami resa och min hemresa innan 10 december, det kommer liksom inte hända? Men det måste hända, så mina nära och kära, både hemma och i USA, bara hojta om ni vill åka till Miami där tredje veckan i mars, allt och alla är välkomna!

Jag är så sjukt sugen på nånting, typ glass, helt galet vad gott det hade varit! Men det får vi ta en annan dag. Denna dag har varit si sådär, tvättat och lagt pussel, pratat med både syster och mor, helt vanlig ledig förmiddag. Sen hämta jag ungarna, två for på playdates och den andra la jag pussel med. Sen efter middan blev det charader och jenga, helt okej. Ska säga er att TV:n har inte gått på EN enda gång idag för flickorna, pojken nötte xbox så de floppa ju, men inge TV i alla fall. Då får man väl säga att man lyckats ganska bra? Sen ska ni få veta att jag har fått äta fiskbullar till middag, galet gott det var! "Det kn**** i mun!" Hemska Jenny, men det var galet gott med normal mat. Nog för att det kanske räknas som bebis mat hemma, men jag skulle kunna leva på det resten av mitt liv!

Men nu är jag väldigt trött, så ska ta mig i säng och se på lite TV innan jag somnar. Men vi hörs imorn, blir halvdag för ungarna så jag får kämpa extra, plus att jag ska jobba sent för mor, far och pojke ska på celtics och jag får sitta barnvakt till flickorna. Får bli popcorn och en grym film efter middan och sen rakt i säng. Just ja, dom har ju köpt en ny bil.. ny bil som jag kommer köra, panik. Dock kommer jag inte få låna den lika som förr, tydligen är den väldigt eftertraktad och finns X antal personer som skulle kunna få för sig att sno den. Men vad gör man? Hur som helst, sak samma, nu sängen, gonatt!

"But I really wanna do that one!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0