Aldrig sett snö

Små tittar på AFV av någon anledning.. så var det en 40 år gammal man som ALDRIG sett snö i hela sitt liv. Snacka om att vara helt bakom, jag menar, han bor ju i Amerika, han har ju som tillgång till det typ några timmar norrut. Nåja, alla har inte haft den turen.

Jag vill ha en ny mobil, och har kikat på en hel del och hittat dessa två som jag suktar efter för tillfället. Kommer väl komma någon nyare coolare innan jag hunnit mig hem, men kände att dessa två veckar har det jag behöver och vara inom en resonlig prisklass. Vad tycker vi?


Xperia X10 Mini Pro

Sony Ericsson U8i Vivaz Pro

Jag tror att det är nå fel på mig, jag är helt slut i hela kroppen och huvudet vill bara explodera. Jag sov 12 timmar i natt, helt död var jag. Men problemet är att jag är fortfarande död, någonting suger musten ur mig, vet väl vad det är, men redigt, börjar tära ordentligt. Men suck it up, visa sig stark! Snart blir det semester och det ska bli himla kul, och skönt! Fick även nu veta att jag har ledigt thanksgiving helgen så då blir det att åka till Philly, Baltimore, DC och NYC, hur bra kommer inte det bli?! Illa bara att alla resor kommer på samma gång, blir mycket pengar från sverige som måste lånas, ajaj! Men sak samma, hellre att det hände nu än att jag inte gjort det sen i mars när jag måste åka hem och det är försent. Så det så!

Men ska lägga ner nu, mitt liv har börjat gå på reverse.. så gonatt så hörs vi imorn!

"What the Fuck!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0