Boston och Harry

Sitter och och väntar på att bussen ska komma så jag kan promenera ner till den för att åka in till Boston och möta upp Borg. Får se vad det blir för nå i Boston, men jag känner mig sugen på shopping. Åkte ju med Christin igår och hittade mig två super mysiga halduskar, den ena har som fickor i ändarna så man kan sätta i sina frusna händer, vilken fantastisk uppfinnig! Sen hittade jag mig även ett par nya klackar på forever 21, gud va snygga dom var, kunde inte låta bli.. sen även ett par tofflor, köpte ett par på target i förra veckan men dom här var som så himla fina, får fixa bilder senare, hinner inte nu. Sen ikväll blir det att åka tillbaka hit och gå på bio och se Harry Potter, sjukt taggad för den filmen, MYS! Känner ändå fortfarande lite agg mot världen för att Harry var på duken i Sverige innan den kom hit, hur fel känns inte det? Men det ska bli kul med en hel dag med Borgen, tjoho!

"Silent treatment.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0