Då var det vinter

Uppstigning och fryser inte så värst, tänkte att jäklar nu får vi varmare väder. Bara det att nu har jag ju listat ut värmen funkar i mitt rum. Får ihop ungarna och går ut.. bilen är helt täckt av frost och det ångar från munnen. Dum som jag är tog jag ju ingen jacka på mig för jag skulle ju ändå hem sen igen, men fy fasen vad kallt det var! Men då är väl vintern äntligen här nu då, helt officiellt, det är november och första frosten är här. Om jag varit hemma hade man sagt att första snön är här, men det kommer nog dröja ett tag.



Sitter här med en kopp varm choklad och ser på förhäxad. Ska lägga mig i sängen och mysa resten av dagen tills jag ska hämta ungarna. Som jag sa igår är jag helt slut och vaknade faktiskt imorse med lite raspig hals, så nu ska vi kurera. Bokade dock in ett spinningpass imorn igen bara för att få mig att faktiskt gå till gymmet och göra nå, noll diciplin just nu. Men vi hörs senare idag!

"I was awake all the time.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0