Gårdagen

Hade en strålane dag igår! Efter jag släppt av ungarna på skolan så for jag och hämtade upp Borg för att styra bilen mot IKEA. Vi myste runt bland julsakerna och åt lite golunch, sen våldtog vi mathandeln och köpte allt vad man kan behöva för julen. Sen tog vi oss in på en julaffär och vet ni vad vi hittade där? Jo, CHOKLADKALENDER!! Snacka om att julen är helt räddad nu! Sen var det även min pojkes födelsedag igår, nu har han blivit 11 år, hurra.. Han var i alla fall nöjd med sina presenter (jag köpte dock inget åt honom, tar alla ungar till jul istället). Sen blev det middag på resturang och där fick även jag följa med, tackar så hemskt mycket!





Sen började jag på ett pussel i förrgår. Märkte att alla bitar inte var där, men körde på i alla fall. Sen fortsatte jag igår som nån annan galning och när det var typ 20 bitar kvar och pusslet bara var halvfärdigt så blev jag less. Men fick ihop en hel del bra och är astaggad för att köpa ett pussel och lägga det här på golvet i mitt rum. Ska fasen köpa ett typ 1000 bitars så får vi hoppas att  det blir klart innan jag ska hem. Men pussel är faktiskt sjukt kul, så det är en plan jag ska sätta i verket!

Ikväll blir det att åka till Malin för middag. Fram tills dess vet jag inte riktigt vad man ska hitta på, kanske se en film? Ska leta upp en sådan nu. Vi hörs kanske senare ikväll!

"I wanna go home.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0