ge mig pengar..

Det är sjukt svårt att spara pengar, och inte för att jag shoppar loss varje helg, utan för att man ÄTER ute varje helg och åker runt med gud vet vad för färdmedel. Men men, om någon känner för att skänka sådär kanske 5000 spänn för att jag ska få shoppa lite goa höstkläder, var så snäll! hittade i alla fall lite goa saker jag hemskt gärna vill ha.



Sen ska jag berätta för er vad som hände med TVn för en stund sen. Helt plötsligt blir den svart och en text kommer upp på rutan. En röst börjar prata och säger att det är nån jävla Emergency test, asså va?! Sen tog det ett tag innan den börja funka igen, men asså jag undrar ju bara? Om Tvn lägger ner, måste man utrymma huset då som att nån jäkla brand har gått lös eller? Ne, snacka om amerika i ett nötskal, HA!

"I'm NOT doing this anymore!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0