Hade kul igår i alla fall

Jag har haft en väldigt tråkig dag, har gjort saker hela tiden, men särkligt mycket action har det ändå inte varit. For till gymmet imorse efter jag släppt av ungarna. Sen när jag kom hem blev det dusch och hjälpa min värdmamma att städa ur massa lakan och sen även ungarnas rum och allt vad hör där till. Sen var det dags för lunch och efter det hämta ungarna. Spelat lite spel, fia med knuff (fett sur jag blev när ungen tog och knuffa ut mig.. men det kan man ju inte visa..) Sen blev det att försöka gå ut, dom var helt på men när vi väl skulle ut då så blev det tvärnit. Hann väl vara ute i kanske 15 minuter, om ens det. Sen blev det att spela Jenga och så var det dags för middag och nu har jag slutat. Längsta arbetsdagen på veckan och det hände absolut ingenting? Men som sagt, hade i alla fall kul igår när jag fick se folket igen!

Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa på med en film och försöka sova bort min lilla förkylning. Fick nå medecin från min värdmamma som ska förkorta förkylningen, den smakade bajs ska jag säga er. Men hellre äter jag den än att vara sjuk när jag åker till CA. Ska boka nu i helgen, så JÄVLA taggad!!!! Och nej, jag åker inte ensam, wihuu! Men nu blir det vila, gonatt med er alla!

"But she's enoying me!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0