Happy Thanksgiving

Då var det den stora amerikanska högtiden som tydligen ska vara större än jul här. Morsan står och lagar mat i fulla muggar, hon började redan laga mat igår. Kommer infinna sig 16 personer i detta hus om några timmar som ska avnjuta den fetaste kalkonen jag någonsin sett. Hon lade fågeln i en typ badtunna, en sån som jag och du badade i du vet Linnea när vi var små? Fast denna var i metall, vet inte om den skulle tillagas där i eller vad, men den är enorm i alla fall. Men det ska nog bli himla gott och väldigt intressant detta, hoppas på en bra kväll!

Sen for vi ju iväg igår. Christin tog sin bil så vi brummade iväg oss till New Hampshire där festen var och hade en väldigt trevlig kväll. Så trevligt att vi inte kom hem förrän klockan tre, lyckat! Hade ju turen att jag var ledig idag i alla fall, tyvärr inte Christin dock. Så nu sitter jag här och halvt tittar på Avatar och halvt försöker komma fram till vad jag ska ta med mig i helgen. Känns som att jag skrivit det i varenda inlägg nu men åker på en trip till Baltimore, Philadelphia, Washington DC och NYC imorn och kommer hem först på söndag. Undrar bara när på söndag, risken för att behöva ta en taxi kan vara stor, men sak samma. Kommer i alla fall bli himla kul, har velat åka till både DC och Philly men har haft svårt att hitta tid eller resekompisar. Men nu händer det, suveränt! Så nu ska jag ta och knåpa på packlistan och vila lite så jag orkar vara trevlig ikväll. Ha de bra!


Var ju en söt liten tomte igår då!

"Boobs is the word for tonight.. and whatever poop u said?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0