Hårda tider

Ja, dom flesta vet redan att jag krockade igen med värdfamiljens bil.. dessutom den en dag gamla, alltså en helt ny bil, årsmodell 2011.. hur tror ni man känner sig? Har haft världens samtal med värdföräldrarna att man måste vara försiktig och att bilen var svindyr och att det kommer bli SVINdyrt att fixa den om något händer, klart som fan att man tar och krockar den första dagen man kör den, helt jävla fantastiskt. Sen ska jag säga er att det är inte kul, inte nånstans, så skratta inte när ni läser detta. Mitt liv är verkligen inte på topp just nu, för tillfället är det förjävligt dåligt..

Hur som helst, ungarna var lediga från skolan idag så blev en heldag med kidsen då. For till lekparken med flickorna, gud så skönt det var! Vädret var helt underbart och vi åkte rushkana och gungade, lekte kurragömma jaga och hade det hemskt roligt. Sen blev inomhus aktiviteterna lite Jenga och bygga med klossarna, sen även lite alfapet och allmänt bus. Ska säga er att här är prästens lilla kråka fruktansvärt populär, fy fasen vad dom tycker det är kul. Nog för att dom tycker allt är roligt som jag säger på svenska.. är ju som ett helt annat språk för dom!.. öh? HA!

Sitter i alla fall nu och väntar på att Christin ska komma och hämta upp mig. Ska försöka ta oss till ett mall, vill ut och långt bort känner jag. Ska bli skönt, kanske tröstköper något.. nog för att jag bör spara alla pengar jag kan få och sen ge tillbaka dom, fan asså. Men vi hörs kanske imorn, troligtvis. Ska in till Boston och sen blir de Harry Potter på kvällen, nice! Kan även bli att boka hotell för CA resan, vi måste ju ha nånstans att bo också. Men gonatt på er allihopa så tar vi en ny vecka sen efter helgen, andas.

"She needs to understand!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0