Inte riktigt alla hästar hemma

Har ganska nyss slutat och sitter mest och andas. Ska iväg till Starbucks på ett tag. Typ 100 år sen jag var där sist, ska bli trevligt att se alla igen samlade. Wihuu!

Nu ska jag ju berätta om min morgon. Lämpar av ungarna och sen åker jag hem igen för att fixa tvätt med mera för städarna ska komma. Märk nu väl att jag lämnar dörren öppen så att städerskan ska komma in eftersom jag vet att dom inte kan komma in annars. Åker till gymmet och påväg till gymmet får jag ett samtal av min värdmamma som säger att städerskan är utelåst. Jävligt konstigt säger jag då eftersom jag inte låste dörren. Hon ringer tillbaka och jag travar in och börjar träna. Efter sådär 10 minuter på rullbandet ringer min värdmamma igen och säger att städerskan ännu inte lyckats ta sig in.. asså själve fan då?! Så jag får helt enkelt åka hem och släppa in henne. Kommer he, går fram till dörren, tar i dörrknoppen, vrider om och öppnar dörren.. det tog mig 2 SEKUNDER! Vet inte vad som var problemet riktigt, men träningen var ju körd i alla fall så jag stannade hemma och tog tag i tvätten istället.

Tror jag ska ta och åka iväg redan nu, åka på CVS och se om jag kan hitta nå spännande. Men vi hörs imorgon, nu ska jag få ha roligt en kväll mitt i veckan, wihuu!

"I have better things to do than that.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0