Is-jävla-kallt-ont-i-öronen

Det här måste vara den jävligaste bilden på mig någonsin. Till och med dom fyllebilder som man lyckats riktigt bra med har varit bättre. Men sak samma, såhär har jag känns mig typ hela dagen. Min hosta är så extrem nu också så jag tror jag kommer kvävas för jag kommer hosta upp lungorna i halsen. Tog lite hostmedecin för ett tag sen men vet inte om det gav nå, hostar fortfarande men inte like länge, lika mycket, men inte lika stört.



Tanken var att åka på fest ikväll.. men det ser inte ut som att vi tar oss hem vilket vi måste för vissa ska nog kanske jobba imorn. Eller vet inte om ja måste ta hand om barnen men jag vet att jag måste tvätta deras kläder. Tur nog bara kläder för tre dagar, så ska nog inte vara så farligt. Sen måste jag ju hem och packa också, åker ju iväg på långhelgen där på fredag morgon, så kul! Men nu ska jag lägga mig i sängen och kurera med det underbara lösviktsgodiset jag hittade igår på bion.. aah, låg där i ett hörn och skrek efter mig. Ne skoja, var faktiskt i lådor, som i och för sig stog i ett hörn.. men så sjukt gott med lösvikt! Tror inte det beror på själva godisen utan just bara det att man fått plocka det själv. Men vi hörs kanske senare så får vi se vad det blir av denna kväll!

"Do you love Santa?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0