Jag tror jag kan, jag tror jag kan!

Åh, sitter här och är helt nostalgisk. Är det någon som hört talas om "Det lilla blå loket?" Det är en kortfilm som jag såg säkert 100 gånger om när jag var liten och jag älskade den. Det är en massa lok som kan prata och dom åker iväg på olika uppdrag där dom fraktar saker. Sen går typ alla lok sönder och det är bara då det här lilla blåa som är kvar som måste ta på sig uppdraget och ska åka över ett högt berg för att lämna leksaker till en pojke som fyller år. Ingen tror ju på att han kommer klara det, men han tror, var av min rubrik, han sjunger en liten sång på vägen. Nu säger jag bara såhär, jag hittade filmen på nätet men bara på engelska, vill ju ha den på svenska. Så, är det någon som sitter och lurar på den här filmen så skicka den till mig!!!



Annars sitter jag bara här och gör inte så mycket alls. Väntar på att klockan ska bli halv nio.. inte för att lägga mig nej, utan för att åka på karaoke. Jag säger inte att jag ska ta ton nej, men blir roligt att träffa lite folk, får be Wesely köra förbi en starbucks så jag får mig en kaffe så jag överlever kvällen. Men nu taggar vi om efter en halvtaskig dag, wihuu!

"But we put on something else then."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0