Kan ju vara för att klockan är 20:30

Sitter här och är så sjukt trött så jag funderar på om jag kommer somna sittandes. Klockan är ju bara halv åtta?! Sen kom jag på att klockan var ju visst halv nio samma tid för två dagar sen. Jag har inte riktigt ställt om min egen klocka utan är fortfarande kvar på sommartid. Men de löser vi, får väl sova tidigt ikväll om inte annat.

I övrigt har det inte hänt något speciellt roligt efter mitt förra inlägg. Ungarna var väldigt lugna idag så allt gick som på räls. Enda nu är att jag fryser som en liten råtta och funderar på pyjamas och hoodtröja. Låter som en sjukt bra ide tycker jag! Förbannat, det går rysningar genom hela kroppen för det är så satans kallt! Jag ska tala om för er att denna vinter kommer jag INTE att uppskatta. Är så himla lycklig att det kommer vara fetaste vintern när jag kommer hem! Helt sjukt, första gången man längtar efter snö bara för att man vill ha det. Men ärligt, jag förstår inte hur man kan leva under dessa väderförhållande år ut och år in, eller vinter ut och vinter in. Jag tycker att ska det vara så ska det vara antingen eller, inte nå mittemellan pissväder. Så det så!

Ska gå ner och se om jag kan hitta mig nått gott för magen, inte hunnit få i mig nån middag än och känns som att det kan vara dags nu. Vi hörs imorn mina nära och kära!

"Cut it out!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0