Längtar hem till jul


härliga stugan


Skaffat en liten spis i stugan, myyys!

Jag har börjat inse nu att det här blir min första jul som jag INTE kommer ha hemma hos farmor. Det kommer inte finnas snö som går upp till knäna, eller högre. Jag kommer inte att få sitta i farmors soffa med filtar och nystickade sockar på fötterna och kolla på Kalle Anka. Jag längtar inte direkt hem, eller jag saknar hemma. Men tror att jul kommer bli en jobbig tid när jag vet vad min familj gör hemma utan mig. Men bara kämpa, är lite drygt fyra månader kvar nu, får hitta på mycket kul därimellan så tiden går fort!



Nu ska jag iväg till gymmet och gå på spinning som jag egentligen inte vill, ska ta en slö vecka i veckan, jag är så trött, måste samla kraft. Känns att det bara är några få veckor kvar till semester, är helt utpumpad. Men vi hörs, senare!

"I don't want to"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0