Men de är ju säkert normalt?

Bara jag som kan sova i 10 timmar på en natt och sen lyckas somna igen halv 3 på eftermiddan och sova i ytterligare 3 timmar och sen samtidigt vara helt golvad för man är så trött? Ligger på lur att Jenny inte varit helt frisk idag. Jag och Paula tog nämligen en promenad till banken för vi var tvugna fixa så jag hade pengar på kontot för båda flygbiljetterna. Jag hade mjukisar, ett linne, en hoodtröja och min skidjacka på mig.. jag trodde jag skulle flyta bort, även efter jag hade tagit av mig jackan och öppnat tröjan. Medan hade Paula mössa, halsduk, kappa och hela kalaset, hon var inte alls varm.. liksom vad hände där? Så ja, nu ska jag försöka få mig nå middags aktigt och sen ska jag väl lägga mig igen. Är ju Harry Potter maraton så kan ju ligga och kika på det innan jag somnar. En väldigt trevlig söndag må jag säga!

Gårdagen var i alla fall himla trevlig. Tog mig till Malin där x antal personer redan stod och lagade tacosen som inte blev dom den skulle. Det hade visst glömts att köpa kryddmix men hjälte gucca Malin hade ju stenkoll, så hon kryddade med egna kryddor så det blev galet gott. Tror det där var min första tacomiddag sen jag lämnade Sverige, helt utsökt! Så tack för den kvällen flickor!


Gucca malin



Sen nämnde jag ju kanske inte helt och hållet. NU är CA biljetterna bokade, helt sjukt vad det känns overkligt!! Tänk att för ett år sen satt jag hemma och hade precis börjat med pappersarbetet för den här resan, vem hade trott att jag skulle ha köpt flygbiljetter till Sanfran, LA och Las Vegas nu?! Ne nu taggar vi och sen blir det en GRYM semester!

"Hur gick detta till?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0