Nu får det gärna bli jul

Precis suttit och lagt pussel, ätit Annas pepparkakor och druckit julmust, kan man känna mer att julen snart är här? Åkte till Target idag och köpte mig ett pussel, och lite annat. Bland annat en ny nessesär (?) för min gamla gick sönder där nån gång under au pair skolan i NY om jag inte missminner mig. Sen köpte jag rediga tofflor, kanske mina ljusa sockar slipper bli svarta. Sen även en whiteboard som ska fungera almernacka, mycket bra att ha en hel månad uppritad framför sig. Jag gillar bilder, då ser man precis vad det gär man tittar på, om ni fattar vad jag menar? Inte hänt så mycket speciellt idag än detta, spännande uh?

Sen har jag ju glömt att berätta, jag har sett en livslevande uggla!! Inte på zoo.. nej.. utan i ett träd utanför ungarnas skola. Set var asballt ju, jag har inte ens sett en uggla på zoo, så att se en VILD uggla var ju helt grymt. Ganska säker på att det var en sånhär liten en.. fast den var ganska stor.



Nu ska jag rulla ihop mig under lakanen och så tar vi kvällen. Är sjukt trött, verkar vara ett heltids jobb nu för tiden, suck. Men imorn blir det gymmet, så kanske man får lite ny energi, svetta ut lite skit och få in lite nytt.. emh? Men vi hörs imorn mina vänner!

"No, u can't do that without me, no!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0