Promenera

Suttit och kikat på lite North Face jackor, hittade en riktigt skaplig en som jag anser är fruktansvärt snygg. Ska bara spara ihop pengar och försöka ta mig till North shore så jag kan prova, om den inte är där får jag väl skicka efter. Nån som vill köra mig, he?



Ska ta och dra på mig träningsskorna och promenera över halva stan nu. Först blir det banken och sen blir det biblo. Måste ju skriva ut alla bokningar vi har gjort nu så jag inte tappar bort dom i mailen. Så himla trevligt, ut i mysvädret så hörs vi nog senare ikväll. Blir nog att gå på bio och de Unstoppable. Föresten så blev ju karaoken både hiss och diss. Vi fick sjunga, men inte fasen var det mycket. DJn var ju dum i huvudet och lät ett helt gäng med Harvard elever sjunga typ 15 gånger i rad när vi hade lämnat in våra lappar innan dom ens kom dit, sjukt less på det. Men det blev avslutande låten för kvällen med vårat gäng, och självklart blev det ABBA, vad annars? Men nu beger vi oss!

"What was that face for?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0