Skulle kunna skrika rakt ut

Jag är så förbannad att jag vet inte vart jag ska ta vägen..

Sitter här och väntar ut tiden tills ungarna kommer hem, dom ska åka med en kompis eftersom jag inte får köra bilen längre, nog för att bilen inte ens är här idag. Men jag hade ju kunnat promenera och hämta ungarna? Nåväl, inte mitt val då. Men tog mig friheten att ta lite kort på vad jag shoppat i helgen så det får komma upp nu.











Sen igår var det ju au pair möte. Galem hämtade upp mig åsså for vi och skulle måla nå tallrik. Var nå Pottery grej. Jag gjorde i alla fall lite rosor och blad och grejer och sen skrev jag Framor på den, så det ska bli ett litet fika-fat åt min söta farmor. Jag känner nu att det börjar bli dags att dra fram ljusen jag köpte för typ hundra år sen nu och måla med flickorna, kan bli en bra julklapp till mamma för dom. Förstår ni att det är 32 dagar kvar till jul, det är ingenting ju. Förstå också att jag längtar hem till farmors soffa och Kalle Anka, men får försöka med nå nostalgi här, dom kanske visar Kalle Anka på webb TV?! Gå upp klockan nio på morgonen bara för att kolla, lätt värt! Göra julfrukost med pepparkakor och glögg och bara njuta. Får tar reda på det!

Den här veckan är det Thanksgiving i alla fall, kort vecka för mig, ännu kortare för barnen, fet middag på torsdag och sen på fredag ska jag åka iväg och resa. Blir Baltimore, DC, Philly och NYC. Ska bli himla roligt ska ni veta! Men nu ska jag ladda innan ungarna kommer hem så jag överlever dager. Ikväll ryktas det om kareoke, men det får vi se vad som händer. Ha de bra tills vidare!

"I tell u what.. not even gonna go there.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0