Större än Sverige?

Nu ska ni få höra att jag lärt mig något nytt, och helt på egen hand. Ni ska veta att jag har ju som alltid trott att Sverige är världens minsta land, jämfört med typ allt, men där hade vi fel! Jag var stensäker på att Sverige var mindre till yta än Tyskland, så även min mor. Men när jag kikade på en karta såg jag att Sverige är fan ett big ass country! Vi ligger femma på europa listan, inte illa säger jag då!



Helgen var riktigt rolig. Var på staden med Jess och några andra tyska flickor, shoppade fast jag inte borde, men myskläder är alltid ok nu när det har blivit så jäkla kallt. Sen mötte jag upp Galem för att åka till bowlinghallen. Det här var också den mest intressanta bowlingen jag varit på. Kloten var stora (såg mer eller mindre ut som) kulstötnings kulor. Sen var käglorna mer som pinnar och för att få ett nytt spel var man tvungen trycka på en knapp och poängen fördes med penna och papper. Skulle nästan kunna säga att det var roligare än vanlig bowling, men det blev ju verkligen mer som en sport för det var ett litet helvete att få ner käglorna, strike var som sagt inte så vanligt. Efter detta blev det party party och sen sova på ett golv.

Söndagen blev inte som planerad. Skulle ha åkt och tränat på lucia sånger, men tyvärr så var transporten lite dålig så jag och Borg tog oss aldrig dit. Får försöka lösa det till nästa repetition. Så jag och Borg tog och gick på bio. Köpte mat och var lodiga och satt ute i bio korridoren och käkade för vi tog fel på tiden en timma så filmen hade ju inte alls börjat. (ställde om till vintertid i helgen!) Men det var gott och sen tog vi oss in på Saw 3D, den var sjukt blodig. Jag kommer fan inte ihåg att dom andra Saw filmerna var så blodiga? Men den var helt okej och som vanligt verkar inte leken ha tagit slut. Sen gick vi och köpte smink på CVS, denna affär kommer jag sakna när jag kommer hem! Sen säger jag ju att de jag köpte var ju fan mörkt som en bronzer på mig Borg, måste ha fått fel färg eller så har jag blivit ett spöke över natten? Men går nog att använda till sommaren, så ingen skada skedd. Sen blev det tåg hem och fort som tusan i säng, skönt!

Nu ska jag lägga mig under lakanen en stund för det är så förbannat kallt så jag har gåshud. Får se om det händer nå intressant idag så återkommer jag ikväll.

"u know what, it was 3 am, but now it's 2 am, one more hour to PARTY!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0