Veterans day

Idag ska vi då minnas alla soldater som stupat eller vad det nu var. Har inte så stor koll annat än att ungarna var ledig från skolan så det blev ett 10 timmars arbetspass idag. Morgonen var ganska seg, lät dom ta sin tid och sen efter lunch for vi och bowlade. Såndär annorlunda bowling som jag gjorde i helgen, och den här gången fick jag med mig kameran! Efter det åkte vi hem och det hände inte så mycket, var ute en stund i finvädret och sen var det dags för middag. Sitter nu här och syndar, öppnade ahlgrens bil påse och äter lite annat onyttigt. Kände att jag behövde det, psyket har var lite ostabilt idag. Men det får man också!





Sen är det ju jul snart.. så jag har börjat önska mig lite klappar. Pengar står ju tyvärr högst upp på listan, tycker egentligen inte om att önska mig pengar, men vad gör man? Sen har jag kollat runt på Style By Tyra.. Linnea, här kommer önskelistan! Helt okej pris också va?! Kanske inte, men det var mycket fint i alla fall. Nu kommer ju bara min syster kolla upp dessa och så kommer hon köpa dom åt sig själv.. jodu syster, jag känner nog dig!



Kollar på Harry Potter också, första filmen. Har varit jätte mycket scener som jag aldrig sett, måste vara nå oklippt film dom visar. Fast man fattar ju varför en del av dom blev bortklippta, riktiga B scener. Men några har varit ganska bra så dom tyckte man ju att dom skulle ha haft kvar. Åh, nu har dom kommit till jul delen. Snöar as mycket och helt juligt och fint. Fy fan vad jag saknar SNÖ! Snacka vad man underskattat Sverige och Luleå. Så länge jag inte flyttar nånstans som har 30+ året runt och har råd att åka hem varje jul så kommer jag stanna i norrland.. eller i alla fall bo nånstans där det finns riktig snö. Jag ska förövrigt sno bilen imorn och åka med Borg på IKEA, känns som att vi behöver det. Har skrivit inköpslista så nu blir det seriös svensk handling. Sjukt pepp man kan vara för några timmar på IKEA, helt galet, men så värt! Nu ska jag göra mig redo för sängen för det blir upp i ottan imorn och sen blir de full rulle hela dagen. Blir även dags för att boka flygbiljetter imorn, wihuu!!


Lite nya smycken

"Why didn't thet name him DICKerson?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0