Vi välkomnar julen med öppna armar

Nu vill jag bara att alla julsaker ska komma upp, tomtar och ljus, granar och julstjärnor i fönstren. Det kommer bli så mysigt och jag hoppas verkligen att julen är lika maffig här som dom visar på TV, det skulle vara riktigt grymt att få uppleva! Men undrar hur det kommer kännas att få ha klappöppning en hel dag senare än vanligt.. mysko. Men kommer bli nice, sen är det bara två månader och sen åker jag hem!

Var nyss på Jordans med pappan och ungarna, käkade glass, mums! Hade middag med ungarna, till och med bra middag, chicken tikka, men jag är hungrig igen. Vad gör man? Man dricker vatten! Men det var trevligt, hade en hyffsat bra dag också. Ungarna var borta på playdates samt hade playdates, så var helt okej. Imorn får jag sovmorgon och även på fredag, hur ljuvligt är inte det?! Med tanke på att jag sovit så himla illa väldigt länge nu, har dom inte sovit utan drömt sjukt konstiga och oroliga drömmar. Jag har trott att jag varit vaken, mins att jag drömde att mina byxor gick sönder, fick fetaste revan i benet, fick helt ärligt för mig att det faktiskt hade hänt. Så nu ska det bli skönt att slippa ställa klockan på före 12, hehe, och bara blunda och låta sig vakna av sig själv.

Nu ska jag krypa under lakanen, klockan 20:00 på kvällen, men ska VERKLIGEN sova nu, eller om en timme kanske, men förbannat vad skönt det ska bli. Just ja, ska bara säga detta också. Satt i baksätet med flickorna när vi åkte för att köpa glass, så får jag sitta i mitten för bältet funkar inte där, så säger jag "rather me then u, right?" Åsså säger lilltjejen, helt jävla seriös, "yeaah.." Tack för den du! Ha, men hon var söt ändå. Såja, nu ska jag lägga mig, gonatt för ikväll!

"They're not comming, oh noooo!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0