19 tum, så fan heller!

Var på North Shore med Hannah idag och shoppade, vilket jag egentligen inte borde. Men det blir ju mindre pengar slösade nu när jag väl kom hem och fick prova. Köpte ett fodral till min dator för ett sådant har jag inte, så tänkte att det är det ju ändå värt. Har kollat på det förut men köpte det aldrig för jag trodde de skulle vara för litet. Så denna gång frågade jag helt enkelt hur stora datorer som skulle rymmas, och då kläcker hon ur sig 19 tum. Vilken lycka tänker jag, min är ju bara 17 tum! Är super nöjd med mitt köp och sätter sedan fodralet framför datorn och ser ju att det där kommer ju aldrig gå, drar ur alla sladdar och provar, men så fan heller. Jag undrar vilka jävla 19 tum hon hade tänkt få in där? Kanske 19 människotummar, men inte en dator! Så nu måste jag lämna tillbaka mitt fina fodral.. suck. Men bättre för mig, då får jag pengar att åka till Marthas Vineyard på söndag utan att må dåligt. Men annars fick en korthållare, ett linne och en halsduk följa med hem. Nöjd!


Mys halsduken från Forever 21


Linne med ganska djupt i rygg från Victoria Secret


Über snygga korthållare!


Sen kan jag ju visa mitt fina fodral bara för att... suck

Men hade i alla fall en trevlig dag med Hannah och myste på med massa shopping och lunch. Hittade SÅ mycket grejer jag ville köpa, men det får vänta till en annan vecka, har inte pengar nu, suck. Ska ju och hoppa fallskärm imorn, helt galet, men så värt det! Galet dyrt det med, hade jag inte gjort det hade jag nog kunnat köpa fler saker idag, men vad är mest värt? Sen på söndag blir det nog att åka till Marthas Vineyard, ska tydligen vara himla fint såhär års och kan nog få en hel del fina bilder, nice! Fast får se om jag ens åker, verkar besvärligt, men det är ju nu eller aldrig, jag åker hem om dryga 5 månader om ni ville veta så jag har inte chans att göra det igen!

Nu vill jag göra nå vettigt med mitt liv så inte har nånting med träning att göra, psykat tre gånger den här veckan men då runt dryga två timmar varje pass, så har ju som nästan tränat sex gånger.. kan man tänka så? HA! Nåja, jag tänker så den här veckan i alla fall, min rumpa säger då att jag tränat en hel del, galna träningsvärken jag har! Men i alla fall, nå middags aktigt med få kalorier ska vi söka oss snart, vågen imorse visade ju inte rätt siffra om man säger så..

"It's amazing, I love that one too!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0