Absolut ingen..

INGEN har läst min blogg idag.. hur deprimerande var inte det?! Jag sitter ju till och med nu och skriver mitt andra inlägg för dagen, SKÄMMES PÅ ER ALLA! Men erat problem när ni får läsa sjumila långt med två inlägg imorrn, INTE mitt problem.. hehe.

Hur som helst så slutade jag inte för allt så länge sen, blev att jobba sent. Idag har jag haft världens hotell verksamhet. En av tjejerna hade en kompis över, sen hade pojken FYRA kompisar över. Det var kvarglömd pizza och välta bord nere i källaren.. så någon typ av fest hade dom ju. Men förutom att det var kaos så var det inte så mycket liv, så vem ska klaga egentligen, dom gjorde inte min dag sur så! Dom hade ju halvdag idag också från skolan men det gick ändå väldans lätt och smärtfritt. Städade även ur flickornas garderob idag, tänkte göra det imorn men jag var så fruktansvärt uttråkad för ingen ville ju leka med mig så jag tänkte att jag kan lika göra bort det nu på en gång. Så nu är det redo att bli målat gult där inne, check!

Jag har även funderat lite närmare på min utbildning som lär slå mig rätt i ansiktet till våren när man måste söka. Jag har då tänkt såhär, om jag nu kunde jobba ett åt utomlands så varför inte plugga utomlands också? Kanske inte ändå till USA utan något mer nära i Europa.. dock kikade jag på en sida som skulle kunna ta mig ändå till Australien, det hade varit förbannat bra! För dit vill jag faktiskt och bo ett tag, inte bara semestra en vecka utan verkligen vara där. Så om det nu finns något land som inte är så arkitekt sjuka som sverige så kanske jag har en chans att komma in där? Helt sjukt, sitter här och har dryga fem månader kvar och funderar redan på vad jag ska ta vägen nästa gång. Ska kanske göra som Hannah och leva i nuet istället, sånt här blir man ju bara stressad av. Men dock är min nästa plan att ta mig till västkusten, men helt påritkigt jag måste ha nån att resa med, jag vill inte åka själv! Så anmäl er här eller på Facebook, alla är välkomna att spendera en dryg vecka i december med mig!

Sen behöver jag lite UV strålning, se bara bilden jag la upp i förra inlägget, ser ju ut som en spöke. Solarium är ett alternativ, men då kommer väl hudcancer på posten.. suck. Ge mig sol!!!!

"What to do?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0