åh nej..

Haha, ganska komiskt, men tror vi råkat skrämma iväg kattungen, hon är borta. Asså det är inte roligt alls, stackars liten. Måste ju hitta henne innan vi går och lägger oss, annars kan de bli jobbigt. Hon är så liten, hon lyckades ta sig in bakom en bokhylla, asså den står ju som mot väggen och har endast listen som mellanrum, helt galet liten hon är. Sen Tove så påminner hon sjukt mycket om Findus, rör sig likadant och ser likadan ut förutom färgen på pälsen då. Mamma katt hade tagit sig upp här så kan hända att lillen gömmer sig nånstans här inne, men har kollat överallt så ska nog inte råkat hamna här.

Känner mig helt utpumpad nu, galet slut. Flickorna var kvar på skolan till halv tre, pojken hämtades vanlig tid, så fick inte alls vila så mycket efter mitt förra inlägg. Hur som helst fick vi för oss att flickorna skulle hämtas klockan två, så jag var ju där 30 minuter för tidigt. Så jag gick och satte mig i bilen och sov i 30 minuter, HA! Hemlös har jag också blivit, inte bara tigger pengar på buss stationen. Men fick med dom hem också och sen var det en helt vanlig dag.

hej på er alla jag är en av jennys bästa flickor! (En av mina flickor ville skriva något och sådär blev det!)

Lillkatten är funnen! Hon hade kommit fram av sig själv när huset lugnat ner sig, duktig kisse. Med det avrundar jag detta inlägg och denna dag. Men imorn kommer det mera, blir spinning som start på morgonen och sen ska jag försöka firra mina boots. Gonatt!

(En ide om ni som kommenterar vill att jag ska svara, glöm inte att lämna mail!)

"You make me mad!!"

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vems kattunge?

2010-10-21 @ 12:10:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0