Borde men orkar inte

Jag borde ladda in bilderna jag tog idag, vet att alla är nyfikna. Är inte så kul att bara läsa en blogg med text, jag vet! Men jag har sådan huvudvärk så jag orkar bara inte, nej. Fick den i den fetaste bilkön ever på väg hem från north shore där jag endast lämnat tillbaka dataväskan, ovärt! Det tog över en halvtimme att komma hem och jag var redigt less. Ni ska bara veta att amerikaner är roliga människor, när det är en polisbil i närheten i alla fall. Av någon anledning så måste man tydligen sakta ner till 20 miles/h bara för att det råkar vara en polisbil vid vägkanten, varför undrar ju jag? Räcker det inte med att köra 55 eller vad det nu kan vara för hastighet, du gör ju inget olagligt och alla kommer hem fortare. Det här är faktiskt inget jag bara hittat på efter att ha sett det en gång, utan detta inträffar ALLA gånger. Det är världens propp och man undrar vad fasen är det som händer?! Så när man kommer fram där proppen sedan löser upp så är det ENDAST en polisbil som råkar stå vid vägkanten. Jag vet inte om dom tycker att det är spännande och vill kika på den eller om dom verkligen är så jävla rädda att bli stoppade? Hur som helst så kan ni väl ändå hallå hastigheten, ni måste inte STANNA!

"Förbannat, det är ju helt jävla otroligt!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0