Choklad är farligt

Tog nyss bilder på mina köp i helgen, bland annat chokladen.. så tänkte jag att jag kan ju öppna en rulle, den rullen är halv nu, oops! Så, nu stängde jag igen den, inge mer!





Dagen har varit helt okej. For till gymmet imorse och sen blev det tvätt när jag kom hem. Satte mig även ner och började knåpa ihop redovisningen för skolan, vet inte vad jag gör riktigt men det blir säkert bra, FAKE IT TILL U MAKE IT!! Sen hände det ju nå himla roligt när jag hämtade ungarna på skolan. Flickorna for på playdates och pojken och jag var kvar medan han spelade football med sina kompisar. Då var det en liten tax som tillhörde en av hans kompisar som minsan bestämde sig för att kissa lite.. och då kissade han lite på min pojkes ryggsäck!! Ha! Av alla ställen så blev det där, jösses.

Tog även tag då i att fota mina inköp som sagt. Vet ni vad jag hittar på mina guldiga skor? LARMHELVETET!! Försökte slita bort det, men bevisligen är dom ju gjorda för att inte kunna göra så med. Försökte sen klippa av det med en sax, bör dock byta upp mig till en tång så ska försöka hitta det bland pappans verktyg imorn, går inte det så är jag väl så illa tvungen att åka in till Boston nån dag i veckan och be dom ta bort det åt mig. Känns ju dock jävligt onödigt att slösa två resor bara för ett jävla larm.

Hur som helst, ska försöka vara lite fokuserad nu och få ner lite skolarbete så jag har nånting till imorn. Usch, vill verkligen inte, men de är över på torsdag, då är jag ätligen HELT klar med allt som kan kallas skola i detta land, skönt! Men vi hörs imorrn mina vänner!









"she's my sister until March!"

Kommentarer
Postat av: ELIN

Åååååååååh godis

2010-10-20 @ 12:27:31
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0