En fin lördag..

..och jag sitter inne och har precis ätit frukost, 12 mitt på dagen. Ni kan inte förstå hur stort mitt sug är på något sjukt jävla gott.. typ en stor skål med lösviktsgodis en en enorm skål med chips och en skål med dip till det, GE MIG NUU!!! Eller mat, mammas kassler med grönt ris, pappas pastagryta eller farmors PALT! Hade varit så gott med riktig mat! Nog för att min värdmamma är en grym kock, men är lite less på kyckling och potatis nu, men det är gott! Men saknar ändå mammas och pappas mat så himla mycket nu. Jag ska nog ta steg ett snart och baka eget bröd, bagles varje dag börjar bli lite väl mastigt.

Ikväll blir det i alla fall au pair möte med halloween fest. Jag kommer då att dra på mig för att likna en grekisk gudinna, eller grekisk överhuvudtaget. Sitter och försöker hitta nån bra frisyr att fixa så det blir tip top. Kameran är laddad också så det kommer bilder fårn kvällens bravader imorn, utav tvekan!

Imorn blir det kalas, Gladys fyller år så blir att åka dit på middag. Kommer bli kul, tag sen man såg henne nu, illa med tanke på att vi bor typ fem minuter från varandra. Men bättre sent än aldrig, visst då? Måste väl dock hitta på nå att ge henne, nog vad tusan det skulle vara? Något gratis som inte är en teckning? Får klura på den. Ska försöka göra nå vettigt nu, vad nu det kan vara?




Mina flickor efter en 10 min smink, gud vad stressad jag var!

"Oh no, what is going on with me?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0