Halloween!

Nu börjar det, nu kör vi, STENhårt! Ska snart hämta ungarna så skriver lite snabbt här nu. Har precis packat ihop mina saker för att åka iväg till Boston och till Borg när jag slutat jobba. Var tvungen att ta storbagen, wtf?! Kommer lämna den hos Borg men i alla fall. Kommer bli fest ikväll, ska bli så sjukt, kul, jävligt taggad! Sen imorn blir det att åka till Salem, får se om jag får med mig någon eller om jag får åka själv, men vem bryr sig? Lite tråkigt att åka själv kanske, men vad gör man. Jag kommer då i alla fall ha sjukt kul! Sen på lördag kväll bär det av mot New Hampshire av alla ställen. Blir en till fest och övernattning, spännande med nytt folk och nytt ställe. Så är sjukt taggad för denna helg och bävar för veckan som kommer för jag lär ju inte få så mycket sömn i helgen!

Kom hem ganska nyss från burlington, åkte först till north shore också. Skulle ju köpa mig klänningen jag la upp, den till vänster för två inlägg sen. Men ne, då hade dom ju den inte, så surt! Men tro inte jag kom hem utan påsar, nej nej. Eftersom jag bara ska ha en svart klänning nu ikväll så köpte jag ett diamanthalsband, eller plast om man nu ska anmärka på det. Kommer bli läckert! Sen ska ni ju få veta att antalet ökar, nu är det 22 par. Vet inte om det är bra eller dåligt av mig, vi säger att det är bådeoch, så behöver jag inte må så dåligt eftersom svaret egentligen är "dåligt av mig", hee.. Men det blev ett par supersnygga klackar, får lägga upp dom sen när helgen är över med resten av alla awesome bilder som kommer finnas på min kamera!

Nu ska jag få med sista grejerna och sen blir det att hoppa i bilen. Vi hörs på söndag eller måndag!

"It's time, party time!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0