I ett stycke!

ÅH herre gud, jag har hoppat fallskärm!! Det var så sjukt att det knappt går att beskriva. Men förutom lite andingssvårigheter under det fria fallet när luften bara forsa mot ansiktet så var det AWESOME! Det är svårt att förklara rushen man får, tror de kan vara olika för alla. Men jag var helt lugn innan, det var inte förrän vi väl hoppade som det slog mig att "vad FAN håller jag på med?!" Hade en kvinna som filmade mig också men filmen blev sådär, eftersom jag halft panik inte kunde andas så lyckades jag visst inte kolla in i kameran så bra, men det var ändå coolt, man ser att det är jag. Sen i början av filmen när jag ska säga mitt namn så säger jag STROM istället för STRÖM, HAHA! Super snyggt, men kära vänner, det är bara mina närmste som får se denna film, så vi kan bara skratta åt det iställe. Men det var coolt, om någon funderar på det så kör hårt!

Sen var det himla kul innan, jag kände mig inte så nervös, men de rökare som fanns där höll ju på att smälla av. Dom rökte cigg på cigg på cigg och efter ett tag fråga jag helt enkelt. "Är ni lite nervösa?" Fick till svar då, "What d u think?!?!" ha! Men vi överlevde och ingen hade behövt vara nervös.

Skulle lagt in lite bilder men självklart valde min kamera att dö när jag kom hem så måste ladda den innan jag kan plugga in den i datorn. Tur dock att den inte dog på plats, och nej jag hade inte med mig den upp i luften, dock tog hon som filmade massa foton så jag fick med mig en film som ska framkallas. Men nu ska jag försöka hitta på något för resten av dagen som inte innefattar pengar. Imorn blir det Marthas Vineyard så kommer gå ännu mer pengar då, jösses!


Nu är det höst!


På med halsduken!

"That was AWESOME!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0