Inga skor :(

Fick just ett mail om att mina boots jag skickade efter för hundra år sen och sen var tvungen skicka tillbaka för 50 år sen för att få en större storlek inte finns längre.. det är en sorgens dag! Men ringde upp dom i alla fall och skulle utan problem få tillbaka pengarna inom 5-7 dagar, så då blev man lite rikare i alla fall. Nog för att jag säkert bara får vad själva skon kosta och inte dom 20 dollar jag spenderade på frakten, suck.

Var på spinning imorse i alla fall, inte alls motiverad och ville mest spy för jag egentligen inte orkade. Men jag tog mig igenom passet och jag var gudanåd svettig så nånting måste jag ju gjort rätt. Kom hem till ett hus som höll på att städas och jag tog bara en snabb titt genom ungarnas rum och fixade lite vad som var kvar att fixas. Slängde in en tvätt i maskinen och ska vika den efter jag hämtat upp ungarna. Har även nu lite problem med ungarnas mat här i huset, dom äter inte så värst mycket olika rätter så nu ska jag helt ärligt sätta mig och skriva en matsedel. Skriva ner allt dom äter och fundera vad för olika saker man kan göra utifrån det, önska mig lycka till, inte många råvaror vi pratar om här! Men värt ett försök.

Ikväll blir det skola igen, INTE taggad för fem öre. Börjar komma närmare att prata nu istället för att lyssna, och det går inte riktigt hand i hand med mig när det gäller dessa ämnen, yikes! Men fake it till u make it! Sen undrar jag om någon har en väldigt bra plan för halloween kostym, börjar dra ihop sig nu och behöver nånting bra, några tips så hör av er!

"To bad for you!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0