Inte ledigt, men sovmorgon i alla fall!

Imorn är det Columbus day här i trevliga USA vilket betyder helg för vissa, arbete för vissa. Min värdmamma kommer att måsta arbeta medan min värdpappa är ledig. Även jag kommer få behöva arbeta, dock bara tre timmar sådär mitt på dagen, börjar 10, så får ju i alla fall sovmorgon. Ska ändå passa på att lägga mig nu i tid så jag får sova länge, lagt mig sent och ändå vaknar före fan i helgen. Avslutade nyss trevligt mys med familjen och Chedza och hennes pojkvän. Var middag och grillade marsmallows och allämnt trevligt prat och många skämt. Kan säga att det verkligen var en perfekt kväll med familjen, alla var glada, alla skrattade och god mat fick vi, tack för den värdmamma!

Så.. inte så mycket mer att tillägga utan bara att krypa till kojs. Men vi höres imorgon så får vi se vad mina galna små frön kan tänkas hitta på dom få timmarna jag ska ta hand om dom - Gonatt!



"If a man have to go, he have to go"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0