Lite efter..

Det blev inget inlägg igår.. jag var lite irriterad så kände att om jag skriver nu så kommer det inte se bra ut sen, så jag lät bli helt enkelt. Men är gladare idag, än så länge i alla fall, har tvättat ungarnas kläder vilket var typ hur mycket som helst, jag fattar inte vart allt kommer ifrån, enda dagen är korgen tom och andra så rinner det över? Sen har jag rensat ut flickornas skor som dom hade i världens berg i deras garderob, helt sjukt mycket skor som dessutom var för små för dom. Sen även plockat undan deras leksaker och böcker samt rensat ut lite kläder som jag aldrig sett dom använda. Nu kan ni tro att detta gjordes på eget initiativ, icket! Mamman bad mig hjälpa henne få det gjort under veckan eftersom flickornas rum ska målas om i helgen så allt ska ut. Vet inte men tror jag ska rensa ur deras stora garderob också, om inte mamman gör det, får fråga. Men tycker jag gjort ett riktigt bra jobb idag i alla fall!

Igår fick jag även veta när min nästa semester kommer bli, 10 decmeber till 19 decemeber. Så satt då och planerade min västkustresa som jag tänkt göra under den tiden. Det blir först LA, köra Hollywood, Beverly hills, universal studios och sunset boulevard. Sen försöka ta mig till Disney world och kanske kika på antingen Laguna beach eller Malibu. Efter det blir det att ta sig upp till San Fransicsco, ta Alcatraz, Golden gate bron, Lombard street och i allmänhet bara kolla och åka spårvagn i dom galna backarna. Sen bär det av till Las Vegas! Ska promma på Las Vegas Strip och försöka ta nån tur till Grand Canyon. Finns det någon som tycker att det här låter som en lysande ide och känner att dom vill haka på, just let me know! Än så länge är jag ensam på denna resa, och det kanske inte är så kul att resa ensam, inte heller så säkert, så HOJTA!

Nu ska jag lägga mig ner ett tag och glo lite dumburk, CIAO!





"Don't scream.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0