Lovely day

Vi är tillbaka på plus 20 grader här i Reading, hur underbart är inte det?! undrar ju dock vad som hände, höll på att frysa röven av mig och nu är det helt plötsligt svensk högsommar igen. Nåja, vi ska inte klaga utan njuta av värmen när den väl vill komma tillbaka.

Sen undrar ju jag om det bara är jag som gärna sover så länge jag vill och sen vaknar upp med en go kopp med något varmt, choklad, kaffe, te, vad man nu föredrar. Sitta i soffan med massa filtar runt om sig och bara mysa framför TVn eller läsa en bra bok. Är det bara jag är är det årstiden som får alla att känna såhär? Men istället för att få göra detta så vaknade jag okristligt tidigt som vanligt och for och gymmade istället. Men ändå värt, fick ju mig ett spinningpass med en helt ny inrtuktör och hon var galen! Dock körde hon väldigt mycket som hemma, har saknar isolering av överkropp bland annat, så bra jobbat!

Kikade in lite (har fruktansvärt tråkigt bara så ni vet..) på stylebytyra och hittade lite smått och gott som jag vill ha, men vet inte om jag ska orka köpa det, kommer ju ändå inte kunna använda det. Känner jag min syster rätt också så lär väl hon ha lånat det x antal gånger innan jag kommit hem också och då är det ju inte nytt längre! Men ska fundera.. har ni nå bra råd?

"Ryck upp dig.. men är så trött!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0