Luktar fett och lök

Provade mig på att steka potatis lite lätt till ungarna. Gick ju helt okej, förutom att nu stinkel jag lök och stekos om händer, fy fan vad vidrigt. Tror inte jag skulle kunna jobba i kök och göra mat hela dagarna, lider mer er på MAX och Donken, men antar att personalen rockar fett då iställe! HAHAHA, gud de där blev ju ett riktigt dåligt skämt.. nåja, lätt road på kvällskvisten.

Hur som helst, det vankas med halloween fest och jag funderar på vad man nu ska lägga pengar på så man kan klä ut sig igen. Funderar på att bara köpa en sånhär ögonmask och sen ha en vanlig svartklänning. "So what r u?"... "I'm who ever u want me to be..." Kan det funka? Tror det, för maskerna kostade typ bara 100 kronor, så lätt värt.

Ska se TV nu, har helt fastnat i en serie som heter Tower prep på cartoon network. Inte tecknad, nej, men den är faktiskt ganska bra. Lite fantasy så det är lite spännande, lite mystiskt. Så ska sjunka in i det nu. Vi hörs imorrn!

"Darn it!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0