Martha's Vineyard

Nu har man sett Martha's Vineyard också, väldigt fint och himla trevligt sällskap hade man också. Tyvärr hade vi inte så himla tur med vädret så det var SVIN kallt och galet blåsigt så nu fryser jag som en liten råtta (mina djurliknelser igen). Blev i alla fall upphämtad strax efter åtta imorse och så bar det av mot färjan över till Martha's Vineyard. När vi väl kom dit var det dags att bestämma sig hur vi skulle färdas, 20 dollar var för hyra bil lät ju himla bra.. bara det att man varföt tvungen att vara 23 år, suck. Sen kunde man hyra vespa också, så coolt! Men 69 dollar/vespa kändes lite övervälmande. Så det slutade med en turbuss som skulle kostat oss 29 dollar men vi fick "rabbat för söta tjejer rabbaten" så vi betalade bara 20, vilken ändå var lite väl mycket. Det enda man fick egentligen se var en fyr och en massa skog. Men buss chaffisen var rolig och vi fick en hel del awesome pics ändå.

Jag kommer inte lägga upp några bilder ikväll för jag är död, och jag fryser som FN, så jag ska typ sova nu, klockan är 20:15.. men jag är TRÖTT! Haft en fullspeckad helg som ni vet. Så Gonatt!!

"One rule, I start my sentences and I'm the one who finish them!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0