Nu kommer polisen snart!

Ja jösses, jag hann tänkta det när jag sprang ute på gatan i bara pyjamas och inga skor att nu ringer någon polisen och så tar dom in mig snart! Men gudförbannat.. åkte hem för att fortsätta sova efter jag släppt av ungarna, var så himla trött. Ligger där och hör någon ropa "jenny, jenny, the men are here!" Tänkte att nu jävlar äre nån galning i huset som sökt upp mig. Men det var bara städerskan och männen hon prata om var nå gubbar som skulle komma och släppa av typ vedträn. Så jag var tvungen att gå ut och flytta på bilen, så gick bara ut i pyjamasen och inga skor.. tänkte ju inte på att jag skulle parkera bilen framför huset så jag var tvungen gå från gatan och sen ner och in bakvägen, oops!

Annars har min dag varit lugn, inte gjort mycket alls. Tog en dusch direkt efter jag slutat och no glor jag TV. Försöker ladda inför spinningen imorn, hade ju så sjukt tur att det var en plats kvar. Jösses, jag är verkligen helt blank i skallen, finns inget speciellt att berätta om. Eller nämnde jag att jag var på middag hos Sofia igår, det gjorde jag nog inte? Hon åker ju iväg och reser imorn och sen kommer hon tillbaka en sväng och sen är hon påväg till Sverige, helt sjukt! Första gången jag träffade Sofia var på ett au pair möte när vi for till Newport och kollade på mansions, då hade hon lika längre kvar som jag har nu, 4,5 månader.. helt sjukt, om två veckor har jag varit här i 8 månader, galet! Sen är det ju snö hemma som sagt, åh vad jag vill åka skidor!! Ska sluta babbla om ingenting nu, är trött, gonatt!

"God Jenny!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0