Nu spårar Amerika totalt

Asså förlåt men jag trodde jag skulle dö.. eller chockad blev jag. Gick in på America apperal för att kika vad det kunde kosta att skicka efter lite klänningar, men märkte att det är lika att åka in till Boston och köpa dom över disk. hur som helst trodde jag att jag hittat en svinsnygg med djuprygg men en genomskinlig tröja som över det, tji fick jag när jag bytte färg och skulle kolla de! Säger bara, vill ni se lite porr, kör hårt och gå in på American apperals hemsida, för där hade dom verkligen det mesta.. nakna flickor som ser helt osminkade och nerdrågade ut. Blir inte så sugen på att köpa nå av kläderna, tack gode att dom inte har dessa bilder i själva affären. Ne, snygga kläder, en del i alla fall, men tummen ner på era modeller!

Detta har dom på hemsidan.. visst blir man sugen på att handla?.. NOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0