Nytt rekord

Var på gymmet imorse och tänkte att varför inte köra lite på löpbandet, bara för att. Visste ju att mina knän inte skulle leva efter typ 15 min, men ni ska nu få veta att jag klarade av 30 min som planerat och jag fick inte ens lite ont i knäna, amazing! Så jag var mycket nöjd och körde styrka på det. Nästan en helt vanlig dag på gymmet, men en av dom bättre.

Jag har beslutsångest nu. Har ett au pair möte på fredag, som jag inte behöver gå på men hade varit kul bara för att. Men då är det ju Halloween denna helg som ni vet och det är ju one kind of a big deal här, så då är de ju fester hela helgen vilket lockar nå galet! Men går jag på mötet på fredag så kan jag troligen inte gå på festen. Vad gör man hellre, sitter med sin au pair grupp och spelar sällskapsspel eller går man på fest och rockar loss hela kvällen iställe? Ha, ironiskt att jag ens skriver det här, vet ju vad jag vill göra. Men är en tjej som jag ska prata med på mötet om Miami i mars, hon var sugen på att följa med och vi skulle prata om det då på fredag. Så känner mig ju jävligt taskig att inte åka dit och snacka med henne om det då, plus att det är dags för mig att verkligen planera in de där nu, ska ju fasen ha bestämt hemresedatum och en månad typ!

Får fundera på det där.. nu ska jag försöka göra mig klar för ungarna. Pissväder ute med regn, men ganska varmt dock, men ändå pissväder. Vi hörs senare!

"Men ha samma då?"


Kommentarer
Postat av: fian

kul att mina ord är med på slutet ;) haha

2010-10-27 @ 19:24:37
URL: http://oneyearinboston.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0