Oj så roligt!

Loggade in och hade massor med kommentarer idag.. tänkte vad är det nu som hänt? Hannah, stark vän som läser drog in en, men sen var de några random också. Himla kul att se att fler än mina vänner verkar veta att jag existerar, bara ännu frågan då, hur hittar dom mig? Men jag säger då bara, keep up the good work! Så ska jag försöka klura ut hur man kan svara på dom som nu ställt frågor.. Men ni som läser förgyller min dag!

Var på gymmet som vanligt imorse. Dock tog morsan bilen så jag blev lämnad med cykel, inte för att jag led, var fint väder ute. Var i och för sig inte beredd på endast +4 grader så jag höll på att dö! Sprang upp på rummet och hämtade skidjackan, vantar och buffen. Slutade istället med att jag svettades som en liten gris när jag väl kom fram till gymmet, men det ser vi som hård träning! Körde på som vanligt och sen cyklade jag hem. Väldigt spännande va?

Vi har ju fått dom små kissarna nu, super fina är dom! Tyvärr lite rädda i ett nytt stort hus så dom springer iväg och gömmer sig när dom får chansen, så bilder får komma den dagen dom inte lägger benen på ryggen, eller om flickorna lyckas få tag i dom senare idag. Men dom är så söta så, och super mjuka, som sammet. Men ja, bilder kommer sen.

Ska lägga mig ner och glo tv och njuta av att ungarna inte kommer från skolan förrän klockan två idag istället för halv ett. Håller på att frysa ihjäl också, under täcket ska vi! Vi hörs nog ikväll, äntligen en ledig kväll!!


Drar in en gammal partybild bara för att fylla ut med nånting!

"She's beautiful"


Kommentarer
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2010-10-20 @ 21:01:11
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0