ojdå

Hade visst inte lagt upp inlägget jag skrev idag, ursäkt på den! Men nu är det uppe och jag skriver ett nytt här. Jobbade sent ikväll för morsan for ut med nån kompis. Ungarna hade något som kallas "Monster mash" på skolan, nå halloween jippo. Och jag säger då bara, att amerikanare tar det här waaay to serious! Men det var kul, älskade småungarna som var utklädda till pumpor och stålmän, så söta! Mina ungar var vampyr, zombi och jason.. gjorde härlig sminkning på flickorna som fick stressas nå djävulst plus att tuben med vit färg var trasig och det upptäckte jag EFTER jag har fått vit färg över hela mina svarta leggings, hurra! Hoppas det går bort i tvätten bara. Men det var kul på sätt och vis, få uppleva lite hur dom faktiskt firar här!

Skrev i förra att jag skulle försöka fixa lite bilder från idag, men det får vänta. Jag ska bara ta det sjukers lugnt nu och sen ska jag sova och sova LÄNGE imorn, förbannat så juvligt med helg! Så ok, första imorn blir bilder, gonatt!

"All the 5th graders on the flooooor!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0