Ooooont!

Gud förbannat, gjorde en ny magövning med pilatesboll igår, helvete den var effektiv! Kan lugnt säga att ALLA tänkbara muskler i min mage värker, sen verkar det som att det drog på triceps också, för där värker det med. Vet ju att när man får träningsvärk är det för att man tränar en ovanmuskel, så är ju inte så bra, men gudförbannat det känns skönt när det KÄNNS! Ska iväg på spinning om en stund, skönt, men jag gillar fan inte spinning, speciellt inte när man går själv. Är roligare om man har en kompis bredvid som peppar en än 35+ som tror att dom är roliga när dom skämtar om gud vet vad. Men bit ihop, är värt det efteråt.

Efter detta har jag tänkt att se om dom kan ha fått några halloween kostymer på rea.. GRYM rea förhoppningsvis. Blir ju TVÅ fester i helgen och precis som vanlig fest så vill, i alla fall inte jag, ha samma outfit och spciellt inte två dar i rad. Sen skulle jag också vilja shoppa.. men det får nog vänta en stund. Vill köpa ett par klackar som jag tittat på länge, men tänkte se om jag kan hitta dom någon annanstans billigare. Sen lite halsdukar och vantar kan vara en bra plan nu. Och så hittade jag vår allas älskling dom små svarta igår, åh vad jag vill ha!



Men nu tar vi och förbereder oss för 45 min grym träning. Vi hörs ikväll så får vi se vad jag hittade, om jag hittade mig nå sen!

"I love you kittie!"

Kommentarer
Postat av: Sofie

snyyyggggt!

2010-11-02 @ 10:59:39
URL: http://sofieroxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0