Pissväder

Är riktigt ruggigt ute med regn och iskalla vindar. Inte kul och speciellt inte när närsan inte vill vara med heller. Var helt slut imorse så åkte inte ens till gymmet, dock gav ju gårdagen lite träningsvärk i triceps efter att ha bytt övning, grymt skönt! Men jag for hem i alla fall och tvättade och mestadels låg under täcket fullt påklädd och hackade tänder, svinkallt i mitt rum! Tog även en timmes nap som kändes som ett helt dygn, hade gärna sovit i två dygn till dock. Sen gick dagen på som vanligt och nu är jag helt slut. Christin ska dock komma och hämta upp mig snart så håller vi tummarna på att halloween affären har öppet till nio och inte stänger tidigare. Annars får vi väl hitta på något annat mysigt.

Jag hoppas på en kanon helg, ska in til Boston med Borg imorn (titta nu Sofia, nu skriver jag Borg!) Ska gå runt och se på allt jag inte har råd med och bara ha det allmänt trevligt. Sen blir det jobb på kvällen. På söndag så står schemat öppet än så länge, men känner någon för att ses så bara hojta! Ska gör nå vettigt.. typ se TV. Hörs kanske senare eller imorn!

"Get off or I will hurt you!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0