Så spännande

HA, loggade in på min blogg som vanligt, kollade översikten som vanligt och har fått en kommentar.. av någon jag absolut inte har någon aning om vem det är, hur roligt var inte det?! Väldigt intressant att folk bara kan hitta en och hur dom hittar en undrar jag ju också när dom verkligen inte vet vem man är? Men keep it up säger jag bara, blev välidgt glad av den lilla kommentaren efter en lång tröttsam dag som au pair - så tack Sofie från Lund!

Som sagt var min dag väldigt lång, jobbat från 7-19:15 idag, så dryga 12 timmar blev det, helt död! Var en helt vanlig dag, gulliga ungar, högljudda ungar, inte så gulliga ungar länge och sen gulliga igen. Samma veva varje dag, men jag är GLAD för att jag är här, och jag är TACKSAM för att jag är här, och jag är framförallt STOLT för att jag tog mig hit och fortfarande är kvar. Mamma, pappa och syster kommer alltid vara mina största idoler, men börjar komma ikapp dom själv, jag är nöjd med mitt liv, jag är stolt att jag lyckats ta mig hit och vad kan man egentligen be om annars, jag har mer eller mindre allt. Jag måste erkänna, även när det är svårt att det går emot mig, så är jag glad för vad jag gör och var jag är just nu i mitt liv.

Men hade en helt okej dag i övrigt. For med två till läkarn, åkte till biblo. Sen skulle friskisen på kalas så for och köpte present och sen körde vi henne. Hämtade upp henne och sen var väl dagen slut, fri lek endast och middag som stod på schemat. Jag är nå så sjukt trött nu.. ska lägga ner och sova, gonatt!

"NAHAHAnAHAHANANANANANAAAAA!!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0