Sju dödssynderna..

Jag har syndat, vet inte hur många av dom sju, men skulle jag gissa så säkert nio av dom! Men det är så svårt.. är inte så svårt med maten.. men jag fuskade i alla fall igår men CHIPS!!! Hur kunde jag, frosseri, INTE ok! Sen skämde jag bort mig på stan idag.. men ÅH! Jag ska sluta nu, nu är det klart med spenderandet, jag får väl låsa in mig här i Reading så jag fan i mig inte tar mig ut och kan använda mitt kort, eller så gör jag som i filmen En shoppoholics bekännelser, jag fryser in kortet i ett enormt ISBLOCK!?

Hur som helst så blev det ett par guldiga högklackat för min lilla halloween outfit, dom var inte dyra, tror inte ens som drog över svenska hundra lappen om man nu räknar på vad det kan vara, så inte så farligt. Sen köpte jag en ny hoodjacka för dom jag har har jag ju svettat ner på gymmet så inte så mysigt att använda dom under dagarna. Sen blev det en svart trekvarstärmad klänning, enkel tröja typ, som jag ska pimpa upp med lite kedjor och såntdär krafs, alltid snyggt med en svart klänning ju! Och så hittade jag ett par vrålsnygga boots, inte samma klass som dom jag skickade efter som sen inte fanns i min storlek, men ändå snygga som attan. Så där var min lön väck.. ne skoja bara, så dyrt var det faktiskt inte så hela lönen for, inte ens halva tror ja, så det var ju något positivt! Sen måste mamma ringa banken hemma, hör du de mamma?! För min internetbank funkar inte att logga in på härifrån av någon förbannat dum anledning troligen, så det får dom lösa tycker jag, för jag har ingen koll på mina svenska pengar längre vilket jag måste ha så jag vet hur jag ska göra med mina dollar.

I övrigt hade jag en fantastiskt bra dag i kluingvarningen i Boston med Borg, Marie och en tjej som heter Anna som bor i New Jersey och var här uppe med sin värdfamilj för hennes värdmamma var visst operasångerska och hade konsär här i Boston, spännande! Tack så mycket för en suverän dag! Sen nu ikväll blev det att jobba några timmar vilket jag inte led av särskligt mycket, ungarna var super söta för en gångs skull och min pojke var till och med kelsjuk. Frågade han varför han var så Huggie, och han svara "i'm tired.. that's why.." Jag tycker han kan få vara tröttare oftare i så fall, fick mig till och med en kram innan han gick och sov, hur gulligt var inte det?!

Nu är jag nöjder och trötter så ska glotta lite TV och sen blir det sova.. och sova LÄNGE imorgon så får vi se vad som händer en söndag som denna som kommer. GONATT!!

"You need to stay here and hold my hand..."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan lova dig att swedbank inte har en aning om varför ditt internet är fucked up.. bara så du vet ;) Sen behöver du väl inte veta vad du har på ditt svenska konto om du har kvar dina dollar du får av din värdfamilj ;) hihi.. Nee.. men skit bra, jag kommer ha mycket kläder att låna när du kommer hem, SLÄNG INGET!!

2010-10-17 @ 08:10:26
Postat av: Anonym

/ Linnea

2010-10-17 @ 08:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0