Skolös igen

Kom nyss hem efter att ha jagat efter bootsen jag köpte i lördags, dom gick ju sönder så skulle ta mig fan ha ett par nya. Åker till Burlington och går runt som ett fån och tänker vart fan är den där jävla affären, den ska ju ligga här!! Hittar en såndär tavla där det står att affären SKA ligga där, men de gör den ju inte för den har dom ju flyttat till nån annan jävla stad! Christin hjälpte mig i alla fall så jag fick adressen till Lexington iställe. Trodde jag skulle bli knäpp för såg först inte affären bakom några träd, men vände tillbaka och hitta den, tack gode! Så travar in och allt är klappat och klart, dock fanns inte skorna där utan dom kommer att skickas till mig inom 5-10 dagar, men förbannad nu ska jag väl ändå få mig ett par boots?!

Jag var ju så dum så jag tänkte att jag skulle prova mina favvo jeans som jag tog med hemmifrån. Drog på dom igår och inser ju misstaget när dom fastnar på låren, panik! Men jag lyckas dra upp dom och knäppa dom, lite andningssvårigheter, men det gick. Hur som helst, detta måste vi ju göra något åt! Var på spinning imorse i alla fall, så det var ju steg ett. Sen ska vi äta nyttigt och mycket protein, så jag käkade stekt korv, lite pasta och keso nu till lunch, låter väl bra? Imorn måste jag tyvärr in till Boston så då får tränings vänta lite, men jag drar igång igen i helgen om jag får tid, annars måndag morgon som vanligt!

Sen om det var svårtolkat i förra inlägget så var det vår kattunge som hade sprungit och gömt sig, men som sagt så är hon tillbaka nu, gulleflickan min, usch så fin hon är! Nu ska jag glo TV, värma mig lite, började ju regna mitt i allt nu också, inte kull. Skola ikväll också så vi hörs mer troligt imorn än ikväll. Ha en bra dag/kväll!

"Is 10 dollar ok?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0