Skriver och skriver

Jag skriver nästan varje dag om inte flera gånger om dagen. Enda sättet att se om någon läser är att kolla statistiken, men ärligt.. kan ingen dra in en liten kommentar? Är det så himla trist det jag skriver om att det inte är värt att kommentera.. nåja, hade varit kul med lite respons i alla fall..

Sitter här nu i alla fall och gör verkligen ingenting. Hela familjen är hemma så har int tillgång till bilen så kan inte direkt åka nånstans. Ska på spinning 16:30 så är väl det jag sitter och väntar på mest. Jobbade en sådär tre timmar imorse, tog ungarna till parken och sen gjorde jag lunch åt dom, no biggie. Jag är himlarns trött av någon anledning så jag måste nog lägga mig ner en stund innan jag ska dra mig mot gymmet på hojen. Får förhoppningsvis en lite mer händelserik rest av veckan så jag har något mer vettigt att skriva om än vad jag just nu kluddrade ner. Sen om någon vill åka till CA dec 10-19, HOJTA!

"I'm starving!!!!!"

Kommentarer
Postat av: mamma

2010-10-11 @ 21:09:51
Postat av: mamma

Det räcker väl att man läser. Måste man kommentera också. :)

2010-10-11 @ 21:11:42
URL: http://jennysophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0