Snart vinter

Jag kom precis att tänka på att det är månad november och en vecka bara, och nån dag om vi ska vara noga. Vi har än inte sett ens lite snö här så klimat mässigt är det väl ännu höst, men jag skulle ju vilja säga att november.. då är det väl ändå vinter, med eller utan snö? Min åsikgt i alla fall.

Gårdagen var ganska så kul. Trevligt folk, roliga kostymer och en massa dans. Sen har jag kommit fram till att ska jag ut och dansa så ska jag fan inte ha högklackade skor, går fan inte att DANSA i det, men kan gunga i takt, men dansa är ju en helt annan sak. Som vi sa igår, det finns dom som faktiskt dansar, sen finns det dom som kan hålla takten och så finns det dom som man inte riktigt vet vad dom gör men dom har i alla fall kul.
Det fanns så sjukt mycket plockmat så jag höll på att dö, inte för att jag åt av det, utan det var bara för mycket. Kände mig lite äcklad men tog faktiskt en LITEN bit morotskaka bara för att jag kände att nu är jag lite hungrig. Har kommit fram till att plockmat inte är något för mig, lite äckligt när alla går och gräver i samma chipsskål. Men som sagt, en bra kväll med suveränt sällskap, kan inte be om så mycket mer!









Ikväll blir det att åka till Gladys på kalasmiddag som jag nämde igår. Fram tills dess ska jag sitta här och sen en liten film tror jag, känner mig sjukt trött efter två sena nätter nu. Vi hörs kanske sen!

"To the hippi-weed-car!!"

Kommentarer
Postat av: Hannah

snygge greeeek! :)

2010-10-25 @ 04:51:27
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0